niedziela, 6 października 2013

Początek

Cześć!
Jestem Asia i mam 22 lata. Jestem studentką uwielbiającą dobrą muzykę i filmy, biegającą podróżniczką lubiącą odkrywać to, co nieznane i coach - samozwaniec :)

Co mnie zainspirowało?
Uwielbiam podróżować. Do tej pory całym sercem byłam ... w polskich górach, być może dlatego, że nigdy nie byłam nad morzem - ani nad Polskim, ani nad żadnym innym. Teraz moje serce jest rozdarte i już zastanawiam się w jaki sposób, w przyszłym roku pogodzić te dwie opcje i mimo, że w tej chwili nie mam pomysłu to wiem, że się uda :) Jak już wspomniałam moje serce w połowie należy do Polskich Tatr, a w drugiej połowie ... do Tunezji,  z której wróciłam kilka dni temu i do której na pewno wrócę - słowo wrócić jest tu kluczowe, chodzi o siłę przyciągania o której na pewno coś napiszę wkrótce. Jestem szczęściarą, bo w tym roku jeśli chodzi o podróże spotkały mnie same dobrodziejstwa i obie połówki serca zostały zadowolone. Samej Tunezji również poświęcę kilka postów, bo chcę Wam pokazać jak piękny jest to kraj i jak odmienny od naszego mimo, że leży ponad 2000 km stąd.

Tematy jakie będą tutaj poruszane będą przeróżne, ponieważ ŻYCIE JEST PODRÓŻĄ i miło jest poznawać coraz to nowsze, ciekawsze i nieodkryte lądy, a jednocześnie wracać do tego co jest nam znane, lubiane i po prostu nasze. Jak już wspomniałam pojawią się tematy związane z moimi podróżami - tymi dużymi i małymi, muzyką, filmami, coachingiem i psychologią, sportem oraz innymi.

Jak widać - jestem niesamowitą gadułą. Zdecydowanie wolę mówić niż pisać, ale ... mówienie do aparatu lub kamery nie zdaje egzaminu w moim przypadku.

Zapraszam na kolejne posty! :)

Dodaj napis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz